Wizerunek UE w mediach społecznościowych w czasie pandemii

✅ Materiał przeszedł podwójną weryfikację redakcyjną.

Przeanalizowaliśmy setki kont i tysiące wpisów w mediach społecznościowych, teraz przedstawiamy raport będący dokładną analizą dominujących narracji.

Fundacja Geremka i Wojownicy Klawiatury prezentują raport „Obraz Unii Europejskiej w trakcie pierwszych miesięcy pandemii COVID-19”.

Zespół pracujący nad raportem przeanalizował setki kont w mediach społecznościowych, tysiące wpisów, dziesiątki portali – przeprowadziliśmy badanie internetu pod kątem obrazu Unii Europejskiej w kontekście pandemii.

Efektem naszej pracy jest szczegółowy raport pokazujący komu zależało na zdyskredytowaniu Unii Europejskiej. W naszej analizie nie pominęliśmy liderów opinii, którzy kształtują przebieg debaty publicznej. Sprawdziliśmy jakie narracje dominowały i w jakim stopniu były sterowane przez siły zewnętrzne.

Publikacja powstała przy wsparciu Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce.Komisja Europejska, ani żadna osoba działająca w jej imieniu, nie ponosi odpowiedzialności za sposób wykorzystania zamieszczonych poniżej informacji.Informacje i poglądy zawarte w niniejszej publikacji są poglądami autorów i nie muszą one odzwierciedlać oficjalnego stanowiska UE.

Nie przegap kolejnego tekstu. Obserwuj nas:

Awatar Filip Szulik-Szarecki